thildaaandersson

Alla inlägg under april 2014

Av Thilda Andersson - 11 april 2014 08:40

Bara idag med sen är de påsklov! Skönt och efterlängtat
Jag har verkligen varit kock denna veckan tisdag gjorde jag pastagratäng med broccoli och sen bakade jag muffins med chokladbittar i mums och igår gjorde jag tacofisk och idag ska jag med göra mat :)

Löshoppa även Jaxina igår super duktig

Super fint steg men lite suddig bild

Styla som vanligt sprang och tuffa sig massa ;)

Av Thilda Andersson - 8 april 2014 07:46

Nu sitter jag vid tvn var väldigt tidig så men ska snart gå t bussen :)
I helgen har jag varit på travläger de ägde verkligen och där va massa underbara kompisar speciellt Julia :)
Kolla gärna in hennes blogg länk finns på bloggen

Av Thilda Andersson - 5 april 2014 00:22

Nu ska jag sova så blir bara ett korten iaf idag är jag på travläger i Halmstad med klubbkompisar :) sjuktkul händer massor imorgon men idag skolan först ofc sen hade Felicia ringt och de blec ändrade planor så jag körde Qviqen idag! Han var super duktig och på 500 meter så körde jag honom på ca 3.09 5 sekund snabbar äb hans rekord så nöjd och glad! Racea med Janco imorgon kul :D

Presentation


Hej! ;)
Jag heter Thilda Andersson och är en tjej på 14 år. Min hobby är ponnytrav och det är de roligaste jag vet! Genom denna bloggen kan ni följa mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Super
 jätte bra
 bra
 hyffsat
 dålig
 sämst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards