thildaaandersson

Alla inlägg under december 2013

Av Thilda Andersson - 27 december 2013 18:15

Har inte hunnit/orkat uppdatera med ska bättra mig!
En liten lista på vad jag fick i julklapp -
#2 filmer
#2 skal till telefonen
#morgonrock
#Wii spel
#nintendo spel
#Victoria secret parfym
#Victoria secret body lotion
Det var allt min favorit av allt var mina Victoria secret saker ÄLSKAR verkligen Victoria secret både saker o mode showerna :D
Men har ju fått 2 till från kompisar
#hörlurar från Mooa
#3 armband av Emma
Och om ni undrar så stavar Mooa sitt namn med 2 o
Skriver mer sen hejdå :)

Av Thilda Andersson - 23 december 2013 22:01

Hej!
Var länge sedan jag blogga senast har inte orkat så tog en paus men det är skönt att vara tillbaka :) idag har jag först fotats med vår tre åriga häst! Assså man kan inte fatta att hon är 3, världens snällaste red henne för första gången och till o med utan sadel, hon är riden innan med andra gången sen hon kom för några månader sedan! Hon är bara lite stark men klara dr galant :) men efter de fixa jag lite pynt de lilla sista som var kvar och sen åkte jag o syrran till min mormor och fixa inför imorgon ska nämligen fria jul där älskar de :) resten av kvällen har jag bara slappat! Så himla skönt :) löve it :) skriver imorgon hejdå :)

Presentation


Hej! ;)
Jag heter Thilda Andersson och är en tjej på 14 år. Min hobby är ponnytrav och det är de roligaste jag vet! Genom denna bloggen kan ni följa mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Super
 jätte bra
 bra
 hyffsat
 dålig
 sämst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards