thildaaandersson

Alla inlägg under september 2013

*

Av Thilda Andersson - 25 september 2013 21:30

Glassen var helt klart god, intressant smak men nu ska jag sova godnatt!

nu

Av Thilda Andersson - 25 september 2013 16:17

Nu är jag hemma och de blev lite mat i magen först innan stallet, de blev en räkbakelse gott! Och till efterrätt blir de hallon laktis glass aldrig smakat men ska bli intressant skriver sen hejdå!

Av Thilda Andersson - 25 september 2013 12:59

Nu ska jag ha no så hinner inte skriva så mycket men idag slutar jag 15:30 så hejdå sålänge ska skriva sen när jag slutat

Av Thilda Andersson - 24 september 2013 14:20

Nu har jag varit i skolan och är påväg hem! Idag kom listorna för Halmstad känns bra! Hoppas på de bästa! Orkar inte skriva vad jag ska göra så de blir en bild ist! ;)

Av Thilda Andersson - 23 september 2013 14:48

Nu är jag hemma och fikar innan jag ska ut i stallet och fixa sen blir det att springa en runda!
(Bild på de jag ska göra och min fika)

Av Thilda Andersson - 23 september 2013 09:21

Jag är nu i skolan och har svenska ska snart ha rast! Längtar till om en vecka då de är mini hallandsmästaren :D fett taggad redan nu! Imorgon kommer listorna hoppas på de bästa! Idag ska jag göra läxa eller läxa kanske man inte kan säga mer som att jag vill göra lite so så jag är lite före de är min grej haha!

Av Thilda Andersson - 22 september 2013 21:14

Ska bara säga god natt jag har liksom inget att göra så tänkte att jag kunde sova och då tänkte jag att jag skulle skriva och så jag nu gör jag de! Godnatt ;)

Av Thilda Andersson - 22 september 2013 16:17

Påväg hem nu från travet då vår ena storhäst kvala och der gick hyftat hon var så laddad att hon drog iväg med kusken och så hon fick en galopp ganska stor galopp och sen trampa hon på bra så, idag har jag löshoppat Jaxina och hon var helt galen haha så himla kul att se henne man börjar as garva när man ser henne hahah igår kom jag hem från konfan fett kul! Nu är jag snart hemma så himla hungrig!!!

Presentation


Hej! ;)
Jag heter Thilda Andersson och är en tjej på 14 år. Min hobby är ponnytrav och det är de roligaste jag vet! Genom denna bloggen kan ni följa mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Super
 jätte bra
 bra
 hyffsat
 dålig
 sämst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards