thildaaandersson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Thilda Andersson - 31 augusti 2013 22:02

Hej, är sjukt trött och ska sova nu för måste upp tidigt imorgon ska köra häst och kolla på häst kommer bli kul :) första träningen sen tävlingen förra helgen.
Hejdå ;) Ska försöka att skriva imorgon:)

Av Thilda Andersson - 28 augusti 2013 11:49

Har varit dåligt på att uppdatera på sistone men nu är ja i skolan orkar inte skriva mer eller jo jag ska till travet ikväll :D köra en kompis häst :D
Hejdå! :*

Av Thilda Andersson - 24 augusti 2013 09:32

Nu är jag påväg till Jägersro! :D
Grymt taggad och nervös!
Nu är de typ halv biten kvar :D
Skriver mer sen, kommer intr på något nu så jaja hejdå! :D

Av Thilda Andersson - 23 augusti 2013 19:22

Nu är de fredag och jag har inte haft tid att skriva men nu har jag! Imorgon är de tävling, brizy cup finalen! :D
Kommer bli super kul :D
Ikväll ska jag göra vid Jaxina ich sakerna :D
Nu ska jag hjälpa mamma lite så kan inte skriva mer men vi hörs imorgon! Jag ska försöka skriva under bil färden men ja så hejdåå:*

Av Thilda Andersson - 21 augusti 2013 06:10

Nu har jag inte riktigt haft tid att blogga men ska skärpa mig! Idag börjar jag skolan! Ska bli lite kul för att jag vill träffa alla vänner igen så ja! Jag ska snart äta frukost så jag måste sluta skriva men jag skriver mer sen!
Så hejdå

!

Av Thilda Andersson - 19 augusti 2013 07:35

Vaknade tidigt idag men har inte hunnit skriva i helgen så gör de nu!
Tomelilla- de började super med att Janco går ut i sitt första lopp och kommer 3.a och sen går han ut i sitt andra lopp och blir 5 jätte kul :D Marabou blev värmd efter lopp 8 men allt gick skit så det blev inget lopp för henne :'(

Halmstad- det började med att jag värmde havren och det gick bra och sen var de dags för lopp och då så fick vi en jätte bra start och så fick vi en galopp :( som gjorde att han kom lite efter och ville inte gå själv sen kom nova I och då fick jag bra fart igen och sen tappa vi igen :/ men är väldigt nöjd med en 5 plats för att det var första gång vi tävla tillsammans har knappt ens hälsat på honom förr så och sen värmdr jag Jaxina och hon kände riktigt bra och sen började de riktigt ösa ner så banan blev en stor ler bana så Jaxina tyckte inte de va någon höjdare men sprang på bra trots 2 son fick galopp framför mig som bara drog så jag tappa massa på de och motvind och regn o lera men en 3 plats är bra, vi sparar oss och vinner nästa vecka ist mycke bättre :D
Orkar inte skriva mer så hejdå

Av Thilda Andersson - 16 augusti 2013 21:52

Hej! Nu har jag inte hunnit uppdatera för att jag har haft fullt upp! Imorgon ska jag upp kl 7 för att äts frukost och göra vid Marabou bus för att imorgon är det äntligen tävling :D Första starten i Monte både för mig och hästen (tror jag) kommer bli jätte kul! :D O sen på söndag så blir det Halmstad o tävla Monte med Braven och sulky med Jaxina snacka on att jag har chans i båda på Halmstad och att få en fin plasering med Marabou med :D Över taggad :D. Måste sova nu så godnatt! :*

.

Av Thilda Andersson - 15 augusti 2013 09:31

Hej!
Förlåt för dåligt uppdaterat men har inte haft tid men ska bli bättre!
Idag ringde klockan 8 för att jag ska till tandläkaren o fota min tänder jippi :( jaja igår kom listorna för Halmstad o de ser riktigt bra ut bara hästarna vill :D Hoppas på de! Blir hela dan på båda Tomelilla på lördag o hela dan på Halmstad på söndag kommer bli kul :D Upp tidigt båda dagarna. Nu ska jag snart åka till tandläkaren så kan inte skriva mer så hejdåå

Presentation


Hej! ;)
Jag heter Thilda Andersson och är en tjej på 14 år. Min hobby är ponnytrav och det är de roligaste jag vet! Genom denna bloggen kan ni följa mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Super
 jätte bra
 bra
 hyffsat
 dålig
 sämst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards