thildaaandersson

Alla inlägg under februari 2014

Av Thilda Andersson - 19 februari 2014 23:02

Hej idag var jag och syrran på Väla och åt bakad potatis och så handlade vi och jag köpte
~träningsbyxor
~bh 2x
~ljusa byxor/jeans
~tröjor 2x

Bilder på mina köp

Bara bild på ena bhn hade den andra på mig ;)

Av Thilda Andersson - 14 februari 2014 14:20

Heej idag åkte mamma och pappa till Kanarieöarna så jag och Amelia är ensam hemma blandade känslor men idag så har hästarna blivit vaccinerade så blir ingen träning så jag ska ta de lite lungnare idag men de bästa är att vi får göra/äta vad vi vill sålänge vi tar hand om djuren så fett chill ändå ikväll blir de tacofredag och chill kväll :)
Nu är de lov i en vecKa sjukt underbart efterlängtat veckan efter blir de prao :)
Idag är de alla ?dag och de känns sådär att va utan kille men singel och fri får göra vad jag vill

Av Thilda Andersson - 10 februari 2014 14:20

Nu sitter jag på bussen och ska hem och Emma ska med :) i helgen så körde jag Janco på banan för första gången och han skötte sig exemplariskt :D sjukt kul men sjukt lerigt man blev jätte lerig men jaja sen efter jag körde Janco så när jag skulle duscha honom så såg jag Felicia :D jag gick sjukt snabbt till henne och prata med henne och de slutade med att kag körde hennes lilla sötis Qviqen jätte kul :) igår körde jag Jaxina och sen åkte jag till kyrakan för någon konfa sak ganska kul men ändå tråkigt jaja sen efter blev de läxa! Idag ska jag va med Emma

Av Thilda Andersson - 5 februari 2014 12:07

Ja nu sitter jag i skolan och ja skriver! Igår körade jag ju Jaxina sen gjorde jag so sen tog jag in hästar och sen blev de engelska efter maten och idag ska jag till Jägers på föreläsning kul :)
Bilder på Jaxina sen igår fast inte bilden där jag kör henne den är sen i söndags mindre snö nu ;)

jaa

Av Thilda Andersson - 4 februari 2014 14:22

Jaa nu sitter jag i bussen och ska hem! Igår monte träna jag Cimmone och de märkets att jag inte hade ridit på typ 2 månader jag hade verkligen tappat mycket men de gick bra så är jätte nöjd med henne! När jag kommer hem då ska jag äta sen blir de träning för Jaxina sen läxor segt men jaja vad gör man inte för ett bra betyg ;)

Av Thilda Andersson - 3 februari 2014 21:58

Heej blir ett litet inlägg på hur jag ser på vissa människor!
De finns de som inte är sig själv på bilder o de är riktigt störigt ibland! vissa som redigerar sina bilder för att man inte ska se att hen har finnar speciellt tjejer, eller som tar bilder så man blir alldeles vit i huvudet så man inte ser finnarna. Tycker de är dumt för så kanske man skriver med en kille o han frågar om man kan skicka bild så är den redigerad så tror han kanske att hon ser ut så sen när han träffar henne så har hon massa finnar o sånt i ansiktet de blir bara pinsamt varför inte bara va sig själv? Tycker han om dig så gör han inte de för att du inte har finnar eller så lika bra att va sig själv vill han ha dig så vill han inte för att du inte har några finnar ge dig!
Folk tycker de är så smala men sanningen är att du är inte så smal o snygg som du tycker!
Bilder på mig med de jag menar bild 1 vitt i ansiktet, bild 2 vanliga jag och bild 3 redigerad bild på mig

Av Thilda Andersson - 3 februari 2014 08:09

Heej nu sitter jag i bussen och smsar med Julia. Idag blir de skola sen träning av häst och engelska glosor! I helgen har jag sovit med Emma, kollat på Melodifestivalen och försöket fixa prao men hitta inget så blir nog att jag ska fråga en travtränare men då får jag bi hos honom men de blir nog inga problem har ju känt honom så länge jag minns :)

Presentation


Hej! ;)
Jag heter Thilda Andersson och är en tjej på 14 år. Min hobby är ponnytrav och det är de roligaste jag vet! Genom denna bloggen kan ni följa mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Super
 jätte bra
 bra
 hyffsat
 dålig
 sämst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards